Kategorie

Gwarancja satysfakcji Program Gwarancji Satysfakcji - Kupując w naszym sklepie, kupujesz bez ryzyka. Towar zakupiony w naszym sklepie możesz zwrócić, bądź wymienić na inny. Odwiedź nas i zobacz nasze produkty.
sklep@florisa.pl
0 790-795-373 (w godz.: 9-17)
 

 

Przesyłki wysyłamy kurierem UPS

UPS

 Dostawa w 3 dni!

 

Koniecznie zobacz także:






Facebook Kolory Maroka
Blog Kolory MarokaPinterest Kolory MarokaInstagram Kolory Maroka

Często zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

 

 

Temat:

  1. Ogólne
  2. Umywalki cermiczne
  3. Dostawa i zwrot, gwarancja
  4. Dlaczego warto kupować u nas
 

Ogólne

 
1. Czy gdzieś można zobaczyć wasze produkty?

Zapraszamy do siedziby firmy w Warszawie przy ul. Zwycięzców 6A lok. 8. W przestronnym showroomie będziecie Państwo mogli - w komfortowych warunkach i przyjemnej atmosferze - zapoznać się z większością asortymentu sklepu, uzyskać wyczerpujące informacje o oferowanych przez nas produktach, a także zasięgnąć porady na temat ich użytkowania i konserwacji.

Prosimy jednak o wcześniejszy kontakt, gdyż niektóre towary musimy dowieźć z magazynu.

2. Ile czasu czeka się na przesyłkę?

Państwa zamówienie zostanie zrealizowane tego samego dnia, w którym odnotujemy płatność na koncie (jeżeli środki wpłyną do nas po godzinie 13-tej, dokonamy wysyłki następnego dnia).

Kurier zobowiązany jest dostarczyć przesyłkę w ciągu maksymalnie 48-u godzin, w praktycie przesyłki docierają pod wskazany adres na następny dzień roboczy.

3. Czy przy odbiorze osobistym można płacić gotówką?

Tak, wystarczy zaznaczyć opcję "płatność przy odbiorze" podczas składania zamówienia w sklepie interenetowym.

4. Jak wygląda proces zakupów w sklepie?

Postaraliśmy się, aby zakupy w naszym sklepie internetowym były jak najprostsze i jak najbardziej przejrzyste - poniżej prezentujemy schemat dokonywania zakupu oraz krótki film instruktażowy jak złożyć zamówienie "krok po kroku":

Zakupy w pięciu krokach


Umywalki ceramiczne

1. Czy umywalki są bezpieczne dla zdrowia?

Tak, nasze umywalki są bezpieczne dla zdrowia. Wszystkie surowce wykorzystane podczas produkcji są pochodzenia naturalnego. Pigmenty zawarte w szkleniu nie zawierają ołowiu.

2. Czy umywalki posiadają otwór przelewowy?

Nie, nasze umywalkie nie posiadają otworu przelewowego.

3. Jaka jest wielkość otworu odpływowego?

Wszystkie umywalki ceramiczne posiadają standardowy otwór odpływowy 1,5 cala.

4. Czy wzory na umywalkach są odporne na ścieranie?

Tak, wzory pozostają odporne na wszelkie uszkodzenia mechaniczne i chemiczne, dzięki grubej warstwie szkliwa, jaką umywalki są pokrywane. 

W procesie wypalania barwnik łączy się ze szkliwem, czyniąc wzory odpornymi na ścieranie i zarysowania.

Schemat pakowania

5. Czy umywalka będzie dokładnie taka jak na zdjęciu

Ze względu na fakt, że każda umywalka jest ręcznie malowana (wzór też jest ręcznie nakładany) i jest unikalna, umywalka dostarczona może nieznacznie różnić się od umywalki przedstawionej na zdjęciu. Różnice mogą być tylko zauważalne tylko w przypadku drobnych detali wzoru.

Do góry

 

Dostawa, gwarancja, zwrot i cena


1. Opcje dostawy

W naszym sklepie towar można otrzymać w przesyłce kurierskiej bądź odebrać osobiście. Nasze paczki wysyłamy towary wyłącznie kurierem UPS

2. Odbiór osobisty

Zamówiony towar można odebrać po wcześniejszym umówieniu się w naszym biurze:
Zwycięzców 6a lok. 8 (4 piętro)
03-941 Warszawa (Saska Kępa)

3. Kurier UPS

Obsługę przesyłek powierzyliśmy firmom kurierskim UPS i DPD. Koszt podstawowy wysyłki to 30 zł. W przypadku przesyłek zagranicznych obowiązuje osobny cennik.


4. Gwarancja

Na nasze produkty udzielamy dwuletniej gwarancji (gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych działaniami użytkowników).
W przypadku zwrotu gwarancyjnego wymieniamy produkt na ten sam, bądź w przypadku braku magazynowego lub braku możliwości sciągnięcia od producenta zwracamy pieniądze w pełnej kwocie zakupu. Towary uszkodzone podczas transportu można reklamować wyłącznie, gdy kurier poświadczy, że towar przyszedł uszkodzony (prosimy o otwieranie przesyłki w obecności kuriera).

5. Zamiana i zwrot

Wierzymy, że nasze produkty spełnią wszystkie oczekiwania klientów, jednak zdajemy sobie sprawę, że w przypadku tak oryginalnych produktów jak nasze, decyzja dotycząca zakupu może być trudna. Jeżeli produkt zakupiony w naszym sklepie nie spełni oczekiwań bądź po prostu nie pasował do wymarzonego wnętrza dajemy naszym klientom możliwość zwrotu lub zamiany na inny (o tej samej cenie). Zwrotu można dokonać do 14 dni roboczych od momentu dostarczenia.

Ewentualne zwroty prosimy wysyłac na adres:

Florisa
ul. Zwycięzców 6A m.8
03-941 Warszawa


Poniżej prezentujemy schemat zwrotów w naszym sklepie.

Schemat zwrotów

Dlaczego warto u nas kupować

Chcąc dostarczyć Państwu oryginalne produkty najwyższej jakości staramy się także, abyści byli Państwo zadowoleni zarówno z naszej obsługi, produktów jak i z oferowanych przez nas cen. Kupując u nas masz pewność, że:

1. Otrzymujesz towar w ciągu kilku dni roboczych.

2. Masz możliwość dokonania zwrotu (bez konieczności podania przyczyny), reklamacji oraz zamiany towaru na inny gdy nie odpowiada Tobie wzór bądź model.

3. Masz pewność, że transakcja będzie zrealizowana bezpiecznie dzięki systemom platnosci.pl, dotpay oraz Paypal.

4. Zawsze możesz liczyć na naszą pomoc oraz rabat w przypadku większych zamówień.

Do góry

Mamy nadzieję, że udało nam się odpowiedzieć na większość pytań. Jeżeli nadal macie Państwo pytania bądź wątpliwości zachęcamy do kontaktu mailowego z nami. Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie zapytania.